Clients

"Tractem cada client com si fos l'únic"

Joan-Carles Colomé, Director Comercial i Responsable d'Atenció al Client

Des del primer dia hem tingut molt clar que l'atenció al client havia de ser absolutament primordial en la nostra política d'empresa. Vàrem decidir que tractaríem a cada client com ens agradaria que ens tractessin a nosaltres, el tractaríem com si fos el nostre únic client.

L’àrea comercial i d’atenció al client és el pulmó de la companyia. Sense una feina impecable en aquests departaments tota la resta no tindria cap sentit. I més quan molts dels nostres clients ens arriben després de tenir males experiències amb altres distribuïdors. És per això que posem especial cura a l’hora de fer un correcte anàlisi de les necessitats dels nostres clients, així com posteriorment a l’hora d’implementar i de donar suport en l’arrencada de la instal•lació que se’ns ha contractat.

Cal tenir en compte que per qualsevol companyia, canviar la seva forma de gestió és un repte important que cal afrontar amb les màximes garanties d’èxit. Quan algú fa una inversió per millorar el rendiment de la seva empresa vol resoldre els problemes que ja té i no crear-ne de nous. És per aquest motiu que gràcies al nostre equip extraordinàriament preparat i experimentat podem oferir solucions, solucions informàtiques i solucions a les necessitats que tots els nostres clients ens van plantejant.

Casos d'èxit

“Teníem problemes en la gestió de projectes i en la producció perquè utilitzàvem un software obsolet. Dynamica ens va ajudar a canviar ràpidament els processos interns respectant els terminis i els preus fixats. Ara Anortec funciona com ha de funcionar.”
Oriol Sauquet Director General d’ANORTEC

ANORTEC va ser un dels primers clients importants de Dynamica i s’ha convertit en un dels més fidels i a l’hora exigents. El repte era altament atractiu: preparar internament una empresa orientada, principalment, a la gestió i el seguiment de projectes. I estem parlant d’una enginyeria, és a dir, d’una empresa en la que conceptes com innovació, complexitat, rigor o fiabilitat els tenen completament interioritzats i són fonamentals per satisfer els seus clients.

La solució aportada per Dynamica ha resultat ser òptima. Es va implantar la versió Dynamics NAV 5.0 SP1 amb la possibilitat que un grup important d’empleats de la companyia poguessin treballar simultàniament sobre la mateixa aplicació. També es van atendre les necessitats específiques de l’empresa tant pel què fa al seguiment dels projectes com a la producció, incorporant solucions externes com Solid Edge (software de disseny CAD en 3D) i millorant i personalitzant l’obtenció de rapports i indicadors de seguiment interns.

La implantació va ser ràpida, la formació als empleats efectiva i la relació posterior entre ANORTEC y Dynamica constant i fluïda. Això li permet a ANORTEC treure tot el suc al producte i al servei contractat i atendre, exactament, les seves necessitats.

“Els nostres clients són pilots, són competidors que no saben esperar. Havíem de rebaixar els terminis de lliurament dels nostres productes comprats a través de la web i millorar la comunicació amb els clients. Dynamica ens ha solucionat el problema fins al punt que ja els considero una extensió del nostre equip de treball.”
Andreu Codina Director General de TOPFUN

Els pilots són gent que corre, que competeix i que, al mateix temps, no vol assumir més riscos dels que siguin estrictament imprescindibles. Ho explica l’Andreu Codina, que ha passat de competir a nivell internacional en el món del trial a competir a nivell mundial en el sector empresarial. La seva empresa, TOPFUN, tenia clar que necessitava ampliar horitzons i començar a vendre i distribuir per Internet. La necessitat, per tant, era clara: una aplicació que integrés la gestió empresarial i el comerç electrònic escurçant terminis i millorant l’atenció als clients, cada cop més nombrosos.

Un cop avaluat el cas i les necessitats específiques de present i de futur, Dynamica va optar per implantar Dynamics NAV 5.0 SP2 i integrar-ho amb la plataforma de comerç electrònic ExpandIT. D’aquesta manera, els empleats poden controlar tot el procés productiu i de logística avançada. De fet, una de les particularitats de TOPFUN és que si bé inicialment va centrar el seu negoci en la distribució actualment està treballant per poder començar a produir algunes de les peces i accessoris que comercialitza. Aquesta ampliació de les àrees de negoci no ha comportat tornar a canviar el software de gestió empresarial, sinó simplement augmentar la formació als empleats, ja que Dynamica implanta solucions que ofereixen un llarg recorregut als seus clients, cobrint les necessitats de present i preveient els escenaris de futur.

“Gràcies al servei de suport de Dynamica podem concentrar-nos en l’essència del nostre negoci, amb la tranquil•litat de saber que al darrera nostre hi ha un equip expert i professional que vetlla perquè el funcionament diari de l’empresa sigui òptim.”
Eugenio Soriano Director General de CORPORATE JETS

El cas de CORPORATE JETS és força freqüent. La majoria d’empreses petites i mitjanes no volen tenir preocupacions alienes al seu negoci. No volen distreure’s amb problemes relacionats amb els ordinadors o la tecnologia; no volen haver d’utilitzar cinc programes diferents per controlar cinc àrees de l’empresa; no volen estar pendents d’actualitzacions o de nous serveis... en definitiva, no volen perdre temps si no ha de servir per facturar. Per aquest motiu va confiar en Dynamica la contractació de les solucions necessàries per fer funcionar l’empresa.

I Dynamica va respondre a les expectatives amb la implantació d’un software que facilités la gestió de tota la companyia basada en la integració de Microsoft Dynamics NAV-Navision i l’aplicació Travico de reserva de vols. D’aquesta manera es podia mantenir el canal habitual de requeriment d’informació i de contractació de serveis via web i ampliar-lo amb les moltíssimes prestacions del nostre ERP.

A ningú se li escapa que els clients de CORPORATE JETS són exclusius i exigents. Per aquest motiu, el funcionament de la companyia ha de ser exquisit, sense errades de cap tipus. En aquest sentit és una gran satisfacció poder satisfer les altíssimes expectatives i necessitats de clients com CORPORATE JETS i ajudar-los, així, a fer prosperar el seu negoci.

“Després de valorar diferents partners de Microsoft, vàrem optar per Dynamica per la seva experiència en el sector dels ERPs, el seu coneixement de Microsoft Dynamics NAV i per la seva comprensió cap a les nostres necessitats específiques. El temps ha demostrat que no ens hem equivocat.”
José Luís Montes Martínez Responsable TIC de RAONA

No hi ha aval més gran que una prestigiosa consultoria de software i productivitat t’esculli perquè implantis el software de la seva gestió interna. És a dir, qui més en sap, qui s’encarrega d’aconsellar a les altres empreses sobre quines eines necessiten per organitzar-se adequadament i optimitzar els seus resultats contracta el software de gestió a Dynamica. És un orgull però també una enorme responsabilitat, ja que no estan permesos els errors ni els experiments.

En aquest cas Dynamica va optar per implementar una solució que integra les àrees d’administració, comptabilitat, vendes, cobraments i la gestió de projectes. Tot això connectat amb el CRM per aconseguir un control total, absolut i eficaç dels processos que intervenen en el funcionament de la companyia.

El grau de satisfacció de Raona amb Dynamica va ser tan gran que posteriorment també va confiar amb nosaltres la implantació de Dynamics NAV a les seves filials d’Argentina i Anglaterra.

“Necessitàvem poder tenir un control precís de la nostra cadena de producció i distribució, per la qual cosa ens vàrem dirigir a Dynamica per aconseguir aquest objectiu. El suport professional que Dynamica ens ha facilitat ha estat de gran ajuda per aconseguir la implantació d'aquest projecte“
Ana María Ramos Responsable del departament de Compres a HELIOS ENERGY EUROPE, S.L. - HELIENE.

HELIOS ENERGY EUROPE, S. L. - HELIENE dedica el seu negoci a la fabricació de panells fotovoltaics amb plantes de fabricació a Espanya, Canadà, EEUU i França. L'ampliació del negoci va suposar una necessària inversió en alguna solució informàtica que permetés tenir el control total del procés de producció i subministrament, i que fos possible de vincular amb les eines ja existents en l'àmbit de la gestió.

HELIENE va confiar en Dynamica i en aproximadament un termini de sis mesos, a principis de l'any 2011, es va implementar el ERP Dynamics NAV 2009 SP1. La solució implantada va començar a donar resultats ràpidament. HELIENE va poder tenir el control total de les comandes als proveïdors, de la traçabilitat de la fabricació i de totes les subcontractacions. Això va permetre optimitzar el rendiment de l'empresa i va facilitar molt la presa de decisions. També va permetre millorar molt els controls de qualitat així com els serveis post-venda als clients que cada vegada són més i de més països diferents.

Per Dynamica ha estat un privilegi i una gran oportunitat poder ajudar a una empresa en clara i franca expansió com HELIENE.